marți, 16 iunie 2009

Crecas nebuna...

Io creca fiecare are mai nou un telefon mobil din ala cu empetrei pleiar. Creca si mama are. Ba nu. Mama are din ala cu "polifonice". De fapt nici din ala nu mai are. Ca i l-o luat tata. Mama o ramas cu ala cu lanterna. Nochia cu multi de unu. In fine. Care e ideea, ca amu chiar ma pierd in amanunte, si mi-o mai zis niste persoane fizice. Nno, amu poti sa pui un empetrei sa cante la fiecare in parte. Ca daca suna sefu', pui ceva naspa. Ceva minor (la gama ma refer) sa dea senzatie de apasare, de nechef de munca, de plm in general. Nno. Si am pus, cand ma suna jumatatea mea aia buna, o melodie frumoasa. Sa zic care? Nujtiu cum mama zmeului s-o pui acilea pe blog. Da' mai studiez, si poate pana termin de povestit naratiunea care este, biruiesc. Nno, io cand fredonez in gand, imi aduc si bucata originala in minte, asa ca e un adevarat concert la mine-n gand. Aud fiecare chitara, fiecare cinel, clape, bas. Ce mai... Si asa ajung in playlist la piesa asta de se aude cand suna jumatatea. Si, incep eu in gand, incep si trupetii sa cante, totul ok, numa ca auzeam prea multe inalte. Zic, bey, sa umblu un pic la equalizeru' din creier, ca ceva nu e ok. Si, ma chinui io sa reglez, da' nimic.
Desigur, v-ati prins, suna jumatatea. Numa io cred ca m-am chinuit sa reglez pe acolo (acolo inseamna mintea mea bolnava) sunetu' vreo 2 minute, pana sa imi dau seama. Bine ca nu m-o pulanit. Am scapat de data asta.



Ui numa ca am reusit. Faina piesa.

Un comentariu:

palaria de paie spunea...

Faina piesa e drept. Nu stiu cum se face dara si io o am pe telefonu de fitze atunci cand suna iubiscut ( hahahhahahhahahhah). dar equalizeru nu exista la mine.oricum nu-i problema! se intampla si la case mai mari.........de productie.