miercuri, 17 iunie 2009

Nijte meseriaji...


...ca io altfel nu stiu cum sa ii numesc.
Pe vremuri, cand eram mai tanara, citeam catavencu. Si-mi placea rubrica aia "aberatia de libertate". Parca asa se numea. Sper sa nu cumva sa gresesc, c-apai s-o dus toata intelighentia de care am dat dovada pana acum, care s-a putut observa cu ochiul liber din modul in care manuiesc cuvintele pe blog. Dar, sa revin, ca iar ma pierd in amanunte. Nno, si acolo erau tot felul de decupaje din ziare, sau fotografii, sau mai stiu eu ce. Numa ca oamenii aia si comentau pozele sau decupajele intr-un stil aparte. Nno, io inca mai am pana acolo. De-aia, urmatoarea poza vine fara comentariu, ca nu jtiu ce sa scriu.
Sau, poate se incumeta cineva?

Am vazut ca si colegu Groparu are ceva asemanator. Si tot din Sibiu...

Niciun comentariu: